Webinar: Bliv virksomhedens digitale værktøjsmager i midten af COVID-19

  • 13/05/2020
  • 13:00 to 14:00
  • Online via GoToMeeting

Bliv virksomhedens digitale værktøjsmager i midten af COVID-19

Udviklings- og IT-afdelinger er udfordret af de nye agile former og COVID-19, da de betyder digital omstillinger væk fra industrialiseringens tungere måder at gøre tingene på.

Udviklings- og IT-afdelinger sidder med nogle centrale nøgler til fremtidens vækst. Produktlevetiderne bliver kortere og kortere. Der kommer datalag helt ud i produkterne og i kundekommunikationen, så der skabes en ny generation af serviceydelser.

Kort sagt kommer digital udvikling længere ind i hverdagen overalt i organisationen, og IT kommer til at ligge som et strategisk spor i næsten alle processer og produkter. Men:

  • Hvad betyder digitaliseringens nye vilkår?
  • Hvad betyder de for jer?
  • Hvordan kan man sætte forretningen fri uden at miste kontrollen….
  • Hvordan støtter udvikling, drift og forretning op om hinanden til virksomhedens bedste?

Corona har tvunget os til at indrette os på anden vis, og skubbet til digitaliseringsbølgen. Kan dette bruges til at accelere denne bevægelse?

Indlæg v/ Per Lolk, Innovation Lab

Tegning af webinarmedlemskab

Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst seks webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Medlemmer

Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.

OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Tegn et webinarmedlemskab

Medlemskabet inkluderer mindst 12 årlige webinars. Læs flere fordele om medlemskabet.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år. 

Send en mail til Info@IntraTeam.dk, hvis du gerne vil tegne et medlemskab.

Prøv et webinar

Ønsker du at kigge inden for til en af vores webinars, så send en mail til Info@IntraTeam.dk eller tilmeld dig her på siden.

OBS. Konsulenter og leverandører har ikke adgang til medlemskabet.

Gratis og uforpligtende webinar

Vil du gerne deltage i dette webinar? Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om Office 365 og SharePoint, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.

Er du IntraTeam-medlem, så kan du se eller gense alle vores tidligere webinars på vores online community.