DEX-organisering og Skattestyrelsens arbejde med DEX

  • 28/04/2022
  • 09:00 to 12:00
  • Microsoft Teams

Information om netværksmødet

At skabe en god digital oplevelse fra medarbejderne er utrolig vigtig herunder at få den rette organisering. Til dette online-netværksmøde deler deltagerne viden om hvordan de organiserer DEX på den mest hensigtsmæssige måde.

Heather Force, Thomson Reuters vil på engelsk fortælle om de overvejelser de har med at organisere DEX hos dem.

Derudover skal vi høre om DEX hos Skattestyrelsen, hvor vi bl.a. skal høre om:

  • Brug af Teams-kanaler i Borger- og virksomhedskontakt i Skattestyrelsen
  • Overvejelse af hvilke kommunikationskanaler der egner sig bedst til specifikke opgaver
  • Brugen af Teams til rollen som digital bagvagt

Der vil også være rig mulighed for at dele viden, erfaringer og få sparring til dine aktuelle udfordringer med DEX som en helhed. 

Dagsorden

09.00 Velkomst og siden sidst
09.05 Kort præsentation af hver deltager og aktuelle udfordringer
09.20 Deling af erfaringer, succeser og input til aktuelle udfordringer
09.45 Pause
10.00 DEX hos Skattestyrelsen
10.45 Pause
11.00 Tema: Organisering af DEX hos Thomson Reuters
12.00 Tak for i dag og på gensyn

Gratis prøvemøde

Tag fat i mødefacilitator Kurt Kragh Sørensen på tlf. 4018 1655 eller mail Kurt@IntraTeam.dk, hvis du er interesseret i et gratis prøvemøde i gruppen. OBS: Konsulenter og leverandører har ingen adgang.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail

Arrangementer og netværksmøder
Online tilstedeværelse hos Chr. Hansen
  • 05/12/2022
  • 10:00 to 12:00
  • Microsoft Teams
Udenrigsministeriets regelprojekt og storytelling i intern kommunikation
  • 07/12/2022
  • 10:00 to 14:00
  • Udenrigsministeriet - Asiatisk Plads 2, 1401 København
Information Management hos Ørsted
  • 08/12/2022
  • 10:00 to 12:00
  • Microsoft Teams
SHARE[addtoany]
2022-4-28 09:00 2022-4-28 12:00 Europe/London DEX-organisering og Skattestyrelsens arbejde med DEX Microsoft Teams
save event to calendar
past event
0

Har du kommentarer til din tilmelding (fx EAN-nummer, fakturaadresse m.v.), så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Gratis og uforpligtende netværksmøde

Få et gratis og uforpligtende møde i gruppen, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser til hvert møde. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk for et gratis og uforpligtende prøvemøde. OBS: Konsulenter og leverandører har ingen adgang.

Netværksmøder og arrangementer

Vi har et hav af andre netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om intranettet og den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input og sparring til dine aktuelle udfordringer.