Webinar: How we Re-introduced our Enterprise Social Network

- 19/10/2020
- 14:00 to 15:00
- Online via Microsoft Teams
Dette webinar ” How we Re-introduced our Enterprise Social Network” er en del af IntraTeam Online Week. For at se resten af programmet, klik her.
Webinarbeskrivelse
This session will focus on Yammer as the Enterprise Social Network system at Phillips. Dennis Agusi will deep dive into how Phillips moved from Socialcast to Yammer. They transitioned the content, users and groups and had to help people understand how the new enterprise social network works. This has laid a very good foundation resulting that Yammer is being used by the CEO as a strategic engagement tool (group name: ‘In conversation with Frans’).
Key takeaways from this session:
- How to leverage a crowdsource activity for change management
- How you can plan a crowdsourcing activity
- Do’s and don’ts for a crowdsourcing activity
- How our CEO is using it as a strategic engagement tool
- Lessons learned of our CEO group
Webinar by Dennis Agusi, Director Communication Channels, Philips

Priser og tilmelding
Du kan tilmelde dig et specifikt webinar eller hele ugen.
Før 3. oktober | Efter 3. oktober | |
Et valgfrit webinar | 345,- | 415,- |
Alle webinars (Hele ugen) | 1.425,- | 1.565,- |
Priser er ekskl. moms og i danske kroner.
Hvis du allerede har et netværksgruppe – eller webinarmedlemskab, så får du gratis deltagelse til alle webinars i IntraTeam Online Week!
Tilmeldningsmuligheder:
- Send en mail til info@IntraTeam.dk
- eller klik på “tilmeld dig” i toppen af siden
- eller ønsker du at betale med kreditkort, så kan du gøre det nederst på siden
Efter din tilmeldning vil vi kontakte dig via mail.
Tegning af webinarmedlemskab
Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst 12 webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.
Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.
Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.
Gratis og uforpligtende webinar
Vil du gerne deltage i webinaret om “How we Re-introduced our Enterprise Social Network”? Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.
Andre arrangementer
Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.
Gratis online community til dig
Er du interesseret i faglig sparring om intern kommunikation, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.
Er du IntraTeam-medlem, så kan du se eller gense alle vores tidligere webinars på vores online community.