IntraTeam Online: Power Automate

Power Automate
  • 31/05/2021
  • 14:30 to 15:30
  • Online via Microsoft Teams

Med Power Automate kan man få skabt overblik og automatisere vigtige arbejdsgange forbundet med registrering og håndtering af data.

Egenkontrol og registrering af data er et helt centralt foretagende, som gerne skal foregå smidigt og effektivt. Power Automate er et effektivt værktøj til at automatisere arbejdsprocesser og synkronisere rutineprægede opgaver på tværs af platforme og tjenester.

I denne online-session får du indblik i:

  • Teams Provisioning – Med behovet for hjemmearbejde under Covid-19, var der et pludseligt behov for oprettelse og vedligeholdelse af samarbejdsplatforme. Hos størstedelen af PeopleNets kunder, er Teams den foretrukne platform. Der lå derfor en pludselig overbelastning hos adskillige virksomheders IT-afdelinger, med dette stigende behov for Teams godkendelsesprocesser og oprettelse. PeopleNet har i den sammenhæng opsat adskillige Power Automate cloud flows, til håndtering af netop disse processer.
  • Onboarding – Når nye medarbejdere oplever en god start på jobbet, så afspejler det sig i øget arbejdseffektivitet fra første arbejdsdag, medarbejdertilfredshed og loyalitet. Ved at have styr på tildeling af rettigheder og udstyr, oprettelse i AD, bestilling af blomster, udsendelse af velkomstmail m.v. på en standardiseret måde, opnår du endvidere tidsbesparelse i de administrative processer. Med Power Automate som automatiseringsværktøj kan netop disse processer standardiseres og effektiviseres.
  • Projektstyring – Når adskillige afdelinger og individer er involveret i et fælles projekt, kan det for en projektleder være svært at holde styr på alle processer og information. Med Power Automate kan projektlederen opstille en række standarder for informationsdeling, såsom automatisk oprettelse af projektrelevante opgaver til ansvarlige afdelinger direkte i MS Plannere, udsendelse af reminder beskeder i Teams ved due dates eller generering af ugentlige rapporter over projekters status.

Kundecases hos PeopleNet har vist udbytte i form af:

  • Langt færre administrative arbejdsprocesser forbundet med egenkontrol og registrering af aktuelle forhold
  • Centrale og effektiviserede arbejdsgange hvilket skaber markant større overblik
  • Vished om at samtlige gældende regler altid overholdes
  • Færre administrative fejl forbundet med manuel registrering af data

PeopleNet hjælper kunder med komplet digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser forbundet med eksempelvis dataregistrering. Løsningerne baserer sig på Power Automate og består af en række standardiserede processer i flows, der kan udløses og eksekveres automatisk, tidsbestemt eller efter behov.

Indlæg v/ Michelle Petersen, Front-end Developer og konsulent fra PeopleNet.

Online-medlemskab

IntraTeams online-medlemskab giver dig værdifuld viden og inspiration til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads. Her får du praksisnære cases og ekspertpræsentationer, både danske og internationale, men også mulighed for at gå i dybden med medlemsbestemte temaer og indhold. Du får rig mulighed for at stille spørgsmål og dermed få input til dine aktuelle udfordringer og arbejdsopgaver.

Medlemskabet giver dig adgang til mindst tolv online sessioner om året samtidig med, at du får adgang til eksklusivt indhold i IntraTeams online community og meget andet.

Prisen for et online-medlemskab er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Tegn et online-medlemskab

Medlemskabet inkluderer mindst 12 årlige online sessioner. Læs flere fordele om medlemskabet.

Prisen for et online-medlemskab er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år. 

Send en mail til Info@IntraTeam.dk, hvis du gerne vil tegne et medlemskab.

Prøv en online session

Ønsker du at kigge inden for til en af vores online sessioner, så send en mail til Info@IntraTeam.dk eller tilmeld dig her på siden.

OBS. Konsulenter og leverandører har ikke adgang til medlemskabet.

SHARE[addtoany]
2021-5-31 14:30 2021-5-31 15:30 Europe/London IntraTeam Online: Power Automate Online via Microsoft Teams
save event to calendar

Tilmeld dig

* Alle felter skal udfyldes
You already has been joined the event.
Gratis og uforpligtende online session

Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til denne online session, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Vil du have faglig sparring om intranettet og den digitale arbejdsplads herunder intern kommunikation, Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, Enterprise Search og meget andet, så opret en gratis profil på vores online community. Det er gratis for dig!