Moderne intranet og kommunikationsformer
- 28/09/2022
- 08:30 to 16:00
- Nykredit - Kalvebod Brygge 1-3, 1780 København V
Pris og tilmelding
Du kan tilmelde dig ved at sende en mail til info@IntraTeam.dk eller via tilmeldingsknappen i toppen af siden.
Efter 27. august | |
Pris | 2.390,- |
Priser er ekskl. moms og i danske kroner. Alle IntraTeam guld-medlemmer har gratis adgang til temadagen. Kontakt os på info@IntraTeam.dk, hvis du er i tvivl om dit medlemskab.
Parkering og offentlig transport
Der kan parkeres gratis ved Nykredit. Parkeringsvagten har fået fri denne dag. Der er begrænset med ledige pladser. Det anbefales at benytte offentlig transport. Hovedbanegården ligger ca. 1 km. fra adressen.
Afbestillingsbetingelser
Tilmelding er bindende 14 dage før arrangementet. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration.
Vi tager forbehold for ændringer i programmet for arrangementet.
Tak til dagens partnere
Ingen felter fundet.
Temadag med fokus på det moderne intranet og kommunikationsformer. Du får inspiration og input til dit arbejde og masser af mulighed for at netværke med de andre deltagere.
08.30 – Registrering
Registrering og let morgenmad.
09.00 – Velkomst
Velkomst v/ Kurt Kragh Sørensen, IntraTeam
09.20 – InNIRAS – nyt intranet på brugernes præmisser
I maj afløste det nye InNIRAS et utidssvarende intranet med mangelfuld navigation og søgning koblet med flere andre udfordringer. En grundig udviklingsproces med referencegrupper og en høj grad af brugerinvolvering i form af feedback og tests har resulteret i et på alle fronter forbedret intranet. Nemhed og målrettethed karakteriserer det globale intranet, som understøtter virksomhedens strategi og den løbende digitale transformation.
Indlæg v/Christine Rübner Holm, Project Director, Global IT, NIRAS
10.00 – Pause og networking
10.20 – Tidssparende provisionering af Teams og onboarding
Novo Nordisks digitale arbejdsplads skal understøtte brugernes rejse mod én stor familie. Og en af måderne er at have en intelligent provisions engine til at oprette Teams:
Indlæg v/ Anders Jepsen, Data Facilitation & Microsoft 365, Novo Nordisk. Obs. indlægget er på online
11.00 – Kort pause
11.10 – Lightning talks
NGAGE – Microsoft 365 med brugeren i centrum og agile processer
Kort lightning talk v/ Esben Rytter, CEO og Strategisk Rådgiver, NGAGE
Pointwork – Struktur og automatisering på Teams, SharePoint og Microsoft 365
Kort lightning talk v/ Claus Jarrels, CEO og Lars Hejn Kristensen, Principal Consultant, Pointwork
Blue Dock
MyDesk har siden 2019 understøttet medarbejdernes ønsker til øget hjemmearbejde og fleksibilitet, ved at give dem et værktøj til at booke en arbejdsplads når de kommer ind på kontoret, booke mødelokaler, forplejning, frokost og elbils parkering. Dette har resulteret i en lang række erfaringer til hvordan man mest optimalt udruller et system som dette, så medarbejderne ser det som et gode og ikke en trussel at deres faste plads forsvinder. Samtidigt har vores kunder også givet os faktuel data omkring den økonomiske og miljømæssige gevinst ved at reducere madspild ved kun at lave mad til dem som spiser i kantinen, kun havde den mængde arbejdsstationer og m2 som der reelt er behov for, samt optimere rengøring så der kun gøres rent hvor der har været aktivitet. MyDesk er mere en blot en platform til håndtering af fleksible arbejdspladser og mødelokaler, vi er en samarbejdspartner når det kommer til optimering af m2 og virksomhedens grønne profil.
Kort lightning talk v/ Morten Engstrøm, Blue Dock
11.30 – Round table discussion
I denne session har du mulighed for at få inspiration, input og dele viden om:
Intranettet vs. den digitale arbejdsplads (DEX)
Faciliteret af Esben Rytter, CEO og Strategisk Rådgiver, NGAGE
Hvordan gør vi verdenen til et bedre sted at arbejde med Teams, SharePoint and Microsoft 365?
Faciliteret af Claus Jarrels, CEO, Pointwork
Understøt medarbejdernes behov for fleksibilitet og tryghed
Faciliteret af Morten Engstrøm, Blue Dock
12.00 – Frokost og networking
Frokost og tid til at networke med deltagere, partnere og talere.
12.45 – Nordeas rejse imod live chat
I Group People i Nordea bestræber vi os hele tiden på at forbedre brugeroplevelserne i vores digitale kanaler og services, så medarbejderne kan bruge mere tid på vores kunder. I dag supporterer Group People alle medarbejdere med personlig support inden for HR via telefon og mail.
Det burde være lige så nemt at være medarbejder i Nordea, som det er at være kunde, og i forbindelse med Nordeas digitaliseringsrejse er det nu muligt for medarbejderne at tale med en kollega i Group People via Chat. Det fungerer på samme måde som chatten med vores kunder, da vi anvender den samme teknologi for at gøre det nemmere at komme i kontrakt med Group People.
I dette indlæg giver vi et indblik i Nordeas digitaliseringsrejse – en rejse mod at forbedre brugeroplevelserne og gøre hverdagen nemmere og mere simpel. Vi vil komme nærmere ind på Chat-funktionen og hvilken vision, der bliver sigtet efter.
Indlæg v/ Patrick Timo Jørgensen, Recruiter og Shahid Mohammad, Head of People Direct & Wellbeing Denmark hos Nordea
13.15 – Kort pause
13.25 – Round table discussion
I denne session har du mulighed for at få inspiration, input og dele viden om:
Digitalisering igennem automatisering, Microsoft Power platformen – hvordan?
Faciliteret af Esben Rytter, CEO og Strategisk Rådgiver, NGAGE
Hvad mangler i Microsoft 365 for at kunne lave et godt intranet?
Faciliteret af Lars Hejn Kristensen, Principal Consultant, Pointwork
Brug af Teams og intranettet til booking af arbejdspladser, mødelokaler, forplejning og frokost
Faciliteret af Morten Engstrøm, Blue Dock
13.55 – Kort pause
14.05 – Optimering af søgningen hos Københavns Universitet
Lærke Gade Bjerregaard fortæller om, hvordan de på Københavns Universitet har optimeret søgningen. Lærke vil bl.a. komme ind på:
Indlæg v/ Lærke Gade Bjerregaard, Intranet Manager, Københavns Universitet
14.55 – Pause og networking
Tid til noget sødt og mulighed for at networke med deltagere, talere og partnere.
15.15 – Gold award-winning DEX
MAN Energy Solutions vandt en Step Two Gold award og Peter vil fortælle lidt om, hvad de gjorde med speciel fokus på:
Indlæg v/ Peter Stern, Digital Workplace Transformation & Product Owner og Christian Andersen, UI/UX Consultant, MAN Energy Solutions
15.55 – Kort afrunding
16.00 – Tak for i dag og på gensyn