Moderne intranet og kommunikationsformer

  • 23/10/2024
  • 09:00 to 16:00
  • Københavnsområdet - lokation følger snarest.

Deltag i denne temadag med fokus på moderne intranet og kommunikationsformer. Du får inspiration og input til dit aktuelle arbejde og mulighed for at netværke med de andre deltagere.

08.30 – Registrering

Registrering og let morgenmad.

09.00 – Velkomst

Velkomst v/ Anette Wittenberg, IntraTeam

09.15 – AI i intern kommunikation

I Novo Nordisk er der fokus på at integrere generativ kunstig intelligens i kommunikation som et værktøj til at styrke kreativitet samt kvaliteten af on-brand kommunikation.
Inden ChatGPT blev almindeligt kendt, havde Global Communication udviklet et generativt AI-powered værktøj baseret på Novo Nordisk data, som blev testet af 200 Novo Nordisk medarbejdere – et værktøj, som alle medarbejdere i Novo Nordisk i dag har adgang til. Pernille vil dele sine erfaringer med udviklingen og brugen af generativ kunstig intelligens, give en demo af værktøjet samt diskutere forankringsledelse – alt sammen med et øje for at fremme et sundt og udviklende arbejdsmiljø.

Indlæg v/ Pernille Kjæmpe, Digital Communication Lead, Novo Nordisk

10.05 – Pause og networking
10.25 – Hvordan vi fusionerede Novozymes og Chr. Hansens intranets

Hør om rejsen bag fusionen af Novozymes og Chr. Hansens intranets til det nye samlede BioHub. Vi vil afdække tekniske udfordringer og innovative løsninger, der fører imod skabelsen af den forenede digitale arbejdsplads. Vi kommer ind på valgene af teknisk integration, både på M365 plan og med hensyn til nye webparts og afvigelser fra Out of the Box og om blanding af kulturer. Få indsigt i, hvordan to teams blev ét i samarbejdet, hvor vi ville forbedre intern kommunikation og skabe samarbejde på tværs af én samlet global organisation. Hør om de umiddelbare fordele og den positive brugeroplevelse, som det nye intranet har skabt samt de værdifulde læringer og næste skridt for BioHub.

Indlæg v/ Thomas Borch, R&D IT Manager, Novonesis

11.10 – Pause og networking
11.25 – Branding på intranettet

Ligthning talk v/ Esben Rytter, CEO og Strategisk Rådgiver, NGAGE 

11.30 – Kort pause
11.35 – Round table diskussioner: Inspiration til DEX og AI på intranettet
12.00 – Frokost og networking

Frokost og tid til at networke.

12.45 – Deltagerne deler viden baseret på nogle spørgsmål om deres situation

Indlæg v/ Kurt Kragh Sørensen, IntraTeam

13.30 – Pause og networking
13.50 – Viva Engage hos Danfoss

Danfoss’ brug af Viva Engage har udviklet sig til at være en stor succes, især med den strategiske tilgang til at rulle det ud i lokale communities og skabe communities of interest. Dette har ført til en imponerende adoption blandt medarbejderne på alle niveauer, hvilket understreger vigtigheden af at engagere ‘almindelige’ medarbejdere lige så meget som ledere. Succesen med denne tilgang er ikke kun anerkendt internt hos Danfoss, men har også fanget Microsofts opmærksomhed, hvilket resulterede i en custormer case video, der fremhæver rejsen og resultaterne.

Indlæg v/ Jørn Nurkka, Senior Communication Advisor, Danfoss

14.25 – Pause og networking

Tid til noget sødt og mulighed for at networke med deltagere, talere og partnere.

14.45 – To pilotprojekter på den digitale arbejdsplads hos VELUX

Er generativ AI blevet en succes hos VELUX? Du vil høre om vores M365 Copilot Pioneering Program, hvordan vi etablererede et netværk af GenAI ambassadører og, hvordan dette spiller sammen med den overordnede GenAI strategi. Hvad er planerne for 2025, og hvad efterspørger medarbejderne, når vi spørger dem (DEX feedback loop)?
Inkludering af fabriks- og lagerarbejdere i vores digitale arbejdsplads er en vigtig prioritet for os, men det har vist sig at være sværere, end vi troede at få opbygget momentum for dette initiativ. Hvad har vi lært fra to pilotprojekter, og hvad mener vi, at det kræver fremadrettet for at opnå vores ambitioner på alle vores lokationer?

Indlæg v/ Christian Skjæran, Senior Digital Workplace Consultant, VELUX

15.30 – Kort pause
15.35 – Intranet

Information følger.

16.00 – Afrunding
16.05 – Tak for i dag og på gensyn
Pris og tilmelding

Du kan tilmelde dig ved at sende en mail til info@IntraTeam.dk eller via tilmeldingsknappen i toppen af siden.

Før 24. august Før 21. september Efter 21. september
 kr. 1.890,- kr. 2.190,- kr. 2.390,-

Priser er ekskl. moms og i danske kroner. Tilmelding er bindende 14 dage før arrangementet. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration. Vi tager forbehold for ændringer i programmet for arrangementet.

Medlemsdeltagelse

Alle IntraTeam guld-medlemmer har gratis adgang til temadagen. Sølv-medlemmer får 25% rabat. Kontakt os på info@IntraTeam.dk, hvis du er i tvivl om din medlemskabstype, ønsker at tilmelde dig eller at blive medlem.

Stor tak til dagens partnere

Har du kommentarer til din tilmelding (fx EAN-nummer, referencenummer, PO eller lignende), send da en mail til info@IntraTeam.dk.