Webinar: Service Design – Hvad er det, og hvad kan vi bruge det til?

Service Design
  • januar 18, 2021
  • 14:30 to 15:30
  • Online via Microsoft Teams

2020 har været et vildt år. Vi er blevet udfordret på alle områder i vores professionelle og private liv. Virtuelle møder og digitale services er blevet hverdag for alle. Hvad betyder det for jeres virksomhed, når alle rykker online? Hvad betyder det for jeres online services målrettet kunder og samarbejdspartnere? Og hvad kan du konkret gøre for at forstå og forbedre jeres online services?

Det er nogle af de spørgsmål, du får svar på i dette webinar om Service Design. Her vil Jesper Kramer Borggaard fra PlenumX ikke alene skitsere den moderne organisations udfordringer med optimering af de digitale services, men også komme med konkrete og strategiske løsningsforslag til, hvordan man som virksomhed kan optimere sine online services ved at følge enkelte metoder inden for Service Design.

Jesper Kramer Borggaard er partner og rådgiver i det prisvindende bureau PlenumX. Bureauet arbejder dagligt med udvikling af digital kommunikation, forretningsudvikling samt digital transformation. Jesper har gennem de seneste 10 år rådgivet virksomheder og offentlige organisationer lige fra VELUX over Vestas til Skatteministeriet og By & Havn.

Webinar med Jesper Kramer Borggaard, PlenumX.

Tegning af webinarmedlemskab

Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst tolv webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Medlemmer

Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.

OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Tegn et online-medlemskab

Medlemskabet inkluderer mindst 12 årlige online sessioner. Læs flere fordele om medlemskabet.

Prisen for et online-medlemskab er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år. 

Send en mail til Info@IntraTeam.dk, hvis du gerne vil tegne et medlemskab.

Prøv en online session

Ønsker du at kigge inden for til en af vores online sessioner, så send en mail til Info@IntraTeam.dk eller tilmeld dig her på siden.

OBS. Konsulenter og leverandører har ikke adgang til medlemskabet.

SHARE[addtoany]
2021-1-18 14:30 2021-1-18 15:30 Europe/London Webinar: Service Design – Hvad er det, og hvad kan vi bruge det til? Online via Microsoft Teams
save event to calendar

Tilmeld dig

* Alle felter skal udfyldes
You already has been joined the event.
Gratis og uforpligtende webinar

Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Vil du have faglig sparring om intranettet og den digitale arbejdsplads herunder intern kommunikation, Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, Enterprise Search og meget andet, så opret en gratis profil på vores online community. Det er gratis for dig!