Information om netværksmødet
Til dette online-netværksmøde skal vi se og høre om Slagelse Kommunes intranet, der er på Umbraco version 8. Du skal bl.a. høre om:
- Slagelse Kommunes vision for InSlag
- Forsiden (beskeder, nyheder, arrangementer, velkomstboks, banner, værktøjer, arbejdsrum og favoritter)
- Notifikationer, kommentarer, likes, del og tag
Slagelse Kommune dækker over Slagelse, Korsør og Skælskør. Kommunen har ca. 79.000 borgere, og der er ca. 7.000 ansatte i kommunen – pt. fordelt på 7 centre og 2 stabe.
Vi skal også tale om deltagernes aktuelle arbejdsopgaver, erfaringer og udfordringer med kommunale intranet.
10.00 Velkomst og siden sidst
10.05 Kort præsentation af hver deltager og aktuelle udfordringer
10.20 Deling af erfaringer, succeser og input til aktuelle udfordringer
10.45 Pause
11.00 Indlæg: Slagelse Kommunes Umbraco 8 intranet
12.00 Tak for i dag og på gensyn
Gratis prøvemøde
Tag fat i mødefacilitator Kurt Kragh Sørensen på tlf. 4018 1655 eller mail Kurt@IntraTeam.dk, hvis du er interesseret i et gratis prøvemøde i gruppen. OBS: Konsulenter og leverandører har ingen adgang.
Tilmeld dig
Har du kommentarer til din tilmelding (fx EAN-nummer, fakturaadresse m.v.), så send en mail til info@IntraTeam.dk.
Gratis og uforpligtende netværksmøde
Få et gratis og uforpligtende møde i gruppen, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser til hvert møde. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk for et gratis og uforpligtende prøvemøde. OBS: Konsulenter og leverandører har ingen adgang.
Netværksmøder og arrangementer
Vi har et hav af andre netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, samarbejde og meget andet.
Gratis online community til dig
Er du interesseret i faglig sparring om intranettet og den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input og sparring til dine aktuelle udfordringer.