Webinar: Introduktion til chatbots

  • 29/10/2020
  • 13:00 to 14:00
  • Online via Microsoft Teams

Mange virksomheder og organisationer leger med tanken om en velfungerende chatbot, men hvordan fungerer det egentligt, hvilke muligheder og begrænsninger er der og kan vi implementere en chatbot selv? Disse spørgsmål vil Mads Voigt Hingelberg fra Innovation Lab adressere til dette spændende webinar.

Webinaret vil handle om:

  • Hvordan fungerer chatbots?
  • Hvad er begrænsningerne og mulighederne i moderne chatbots?
  • Hvordan kommer du selv i gang med at implementere jeres første digitale agent?
  • Få svar på dine spørgsmål, så du er bedre rustet til fremtiden

Webinar med Mads Voigt Hingelberg, Innovation Lab. 

Tegning af webinarmedlemskab

Dette webinar om introduktion til chatbots er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst tolv webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Medlemmer

Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.

OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.

Gratis og uforpligtende webinar

Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til dette webinar om introduktion til chatbots, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om Microsoft/Office 365 og SharePoint, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.

Er du IntraTeam-medlem, så kan du se eller gense alle vores tidligere webinars på vores online community.