Webinar: Super effective ways to get senior leaders active on your Enterprise Social Network

  • december 16, 2019
  • 15:00 to 16:00
  • Online webinar

Deltag i dette webinar om Enterprise Social Network og lær, hvordan du får Senior Management til at være mere aktive på de interne sociale medier. Webinaret vil foregå på engelsk

According to many employee engagement surveys people want more authentic and two-way conversation with their senior leaders. Traditional channels like email, town-hall meetings and intranet posts aren’t engaging enough and doesn’t allow for two-way conversation. Enterprise social networks provide the mechanism for leaders to engage with their people at scale. But most don’t know to use them effectively.

In this session you’ll learn a handful of evidence-based highly practical tips you can teach your senior leaders. That will guarantee better use and higher levels of engagement between employees and senior leaders in your organisation.

It will cover practical things such as how often to use the enterprise social network, how much (or rather how little) time should be spent. How, and how much, you should write and even where you should post.

Cai Kjaer, CEO at SWOOP Analytics

Cai Kjaer is the Co-founder and CEO of SWOOP Analytics, and is a subject matter expert on measuring collaboration. SWOOP is a leading enterprise social network analytics platform that uses data from Microsoft Yammer and Workplace by Facebook to help organisations and their people to become better collaborators.

Tegning af webinarmedlemskab

Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst seks webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Medlemmer

Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.

OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Tegn et medlemskab

Medlemskabet inkluderer minimum 6 årlige webinarer. Læs flere fordele om medlemskabet. 

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Send en mail til Info@IntraTeam.dk, hvis du vil tegne et medlemskab. 

Gratis og uforpligtende webinar

Vil du gerne deltage i vores webinar om Enterprise Social Network? Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om Office 365 og SharePoint, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.

Er du IntraTeam-medlem, så kan du se eller gense alle vores tidligere webinars på vores online community.