Webinar: What employee apps bring to your digital workplace

Employee apps
  • november 2, 2020
  • 14:30 to 15:30
  • Online via Microsoft Teams

For years frontline workforces have been labelled as “hard to reach”, as getting them any form of business content has been difficult and often had to happen via a cascade of line managers. Anything that did make its way to them would then be lacking context, meaning it could then be viewed with skepticism or possibly simply ignored.

Where there is a need to reach physically mobile workers, making use of their mobile phones is a logical decision. Many M365 applications, intranets, and other comms channels often come with a mobile app option, but just because it’s there, does it mean it’s the best suited solution for all your users?

Dedicated employee apps are a new kind of product and growing rapidly. Many have evolved separately from an intranet heritage, so are more innovative in their approach. In this webinar we’ll look at what sets them apart, but also consider what traditional intranets (and intranet managers) might learn from this new perspective. We’ll also explore what employee apps can do over and above Microsoft tools, such as Yammer and MS Teams.

ClearBox has recently released a new report on Employee Apps, based on hundreds of hours of research. Come and get an insider’s view of the field.

Webinar with Suzie Robinson, ClearBox Consulting Ltd

Tegning af webinarmedlemskab

Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst tolv webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

Medlemmer

Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.

OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Tegn et medlemskab

Medlemskabet inkluderer mindst 12 årlige webinarer. Læs flere fordele om medlemskabet. 

Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.

Send en mail til Info@IntraTeam.dk, hvis du vil tegne et medlemskab. 

Gratis og uforpligtende webinar

Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Vil du have faglig sparring om intranettet og den digitale arbejdsplads herunder intern kommunikation, Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, Enterprise Search og meget andet, så opret en gratis profil på vores online community. Det er gratis for dig!