Netværksgruppe om intern kommunikation i internationale virksomheder

Vi kommer omkring alle relevante aspekter ved den interne kommunikation såvel på overordnet plan og ned i detaljen. Bredden af mødetemaer spænder vidt og inkluderer blandt mange andre: Organisering af funktionen og arbejdet, strategier og politikker, kommunikationstyper, kanaler og værktøjer. Specifikke eksempler på tidligere mødetemaer er: effektmålinger, strategi-, linje-, ledelses- og forandringskommunikation, målrettede nyheder og interne sociale medier.

De særlige udfordringer relateret til mange lokationer og forskellige lande- og arbejdskulturer vil også blive adresseret.

Kommende netværksmøde

23/05/2024
NNE - Bredevej 2, 2830 Virum

I netværksgruppen om intern kommunikation i internationale virksomheder får du inspiration, viden og løsningsforslag fra andre med lignende udfordringer, som du oplever i din organisation. Blandt mange fordele er:

  • Optimering af din organisations interne kommunikation
  • Kompetenceløft på alt væsentligt relateret til intern kommunikation
  • Kommunikationsudfordringer i internationale virksomheder
  • Status på den seneste udvikling og fremtidsperspektiver
  • Fortrolige og ærlige indblik i andres arbejdsliv og erfaringer
  • Et netværk af ligesindede – både offline og online
  • Hjælp og sparring til dine udfordringer med intern kommunikation i internationale virksomheder
  • Nye ideer fra andres succeser
  • Inspiration fra eksterne indlægsholdere

Der er forskellige typer af netværksgruppemedlemskab afhængig af dit behov.

Guldmedlemskab
  • 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
  • “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
  • 10 webinars om året
  • Adgang til alle konferencer (gælder ikke workshops/masterclass)
  • 1 times telefonisk rådgivning
Sølvmedlemskab
  • 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
  • “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
  • 10 webinars om året

 

Inkluderet i alle netværksgruppemedlemskaber:

  • Online community
  • Adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale (afhængig af type og format) 
  • Send en substitut til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner, hvis du selv er forhindret i at deltage  
  • Inviter en gæst med til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner en gang i mellem 
  • Gratis bronze benchmark af DEX (Digital Employee Experience) herunder intranettet, digitalt samarbejde og Enterprise Social Network
  • Rabat på et sølv – eller guld benchmark 
  • 20% rabat på ydelsen ”Valg af system til intranettet/den digitale arbejdsplads”  
  • Gratis deltagelse i netværksgruppe(rne), hvis du bliver arbejdssøgende og indtil du er faldet på plads i nyt job
Pris

Guldmedlemskab
En gruppe: Kr. 14.980 pr. år
2-3 grupper: Kr. 17.980 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 20.980 pr. år

Sølvmedlemskab
En gruppe: Kr. 10.980 pr. år
2-3 grupper: Kr. 13.980 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 16.980 pr. år

Priserne er for et års medlemskab og ex. moms.

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01. OBS: Konsulenter og leverandører har ikke adgang.

Er mit medlemskab personligt?

For at opnå fortrolighed i gruppen er det vigtigt, at det er de samme personer, der kommer fra gang til gang. Derfor er medlemskabet personligt. Medlemskabet kan til enhver tid overdrages til en anden kollega, og er du forhindret i at deltage på et møde, må du sende en substitut. Er der et spændende tema for en af dine kolleger, må du tage en kollega med en gang imellem.

Et bredt udsnit af virksomheder og organisationer deltager i vores netværksgrupper. Her finder du eksempler på medlemmer af denne netværksgruppe:

  • Danish Refugee Council (DRC)
  • Demant
  • DSV
  • Egmont
  • LEO Pharma
  • Nets Denmark
  • NNE
  • Novo Nordisk
  • Novozymes
  • Saxo Bank
  • Systematic
  • TotalEnergies Upstream Danmark
  • Udenrigsministeriet
  • Vestas Wind Systems

Listen bliver løbende opdateret.

Antal møder

Der holdes 4 netværksmøder om året i hver gruppe. Gruppens medlemmer bestemmer fra gang til gang, om næste møde skal holdes fysisk eller online.

IntraTeams rolle

Vi koordinerer netværksmøderne, kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder. Som aktive deltagere i møderne stiller vi også vores viden til rådighed for dig.

Gruppens størrelse, værtskab og dagsorden

Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer eller online afhængig af gruppens ønsker. Et typisk fysisk netværksmøde indeholder et temaindlæg efter gruppens valg. Herefter frokost og networking. Dernæst præsenterer værten og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen. Et onlinemøde vil typisk bestå af et indlæg efter gruppens valg samt en “bordet rundt” session med fokus på deltagernes aktuelle udfordringer og arbejdsopgaver.

29/08/2023
Saxo Bank A/S - Philip Heymans Alle 15, 2900 Hellerup
18/09/2023
Microsoft Teams
07/03/2024
Danish Refugee Council - Borgergade 10, 3. sal, 1300 København

Temaerne for gruppen kan være mange. Her er nogle eksempler:

  • Strategisk kommunikation
  • Storytelling
  • Nyhedsformidling
  • Diversity and Inclusion
  • Video og podcasting
  • Ledelses- og linjekommunikation
  • Interne sociale medier
  • Forandringskommunikation
  • Sprogvalg og sprogbrug
  • Målgrupper og personas
  • Kanalstrategi
  • Effektmåling

Hvorfor er du medlem af netværket?

IntraTeams medlemsstafet

Mød netværkets nye og mangeårige medlemmer gennem medlemsstafetten.

Kommende arrangementer

Guldmedlemmer har gratis adgang til disse arrangementer. Sølvmedlemmer kan deltage gratis i webinars og “medlemmer deler viden” sessioner.

Andre netværksgrupper