headway-5QgIuuBxKwM-unsplash

Netværksgruppe om det digitale HR

For HR-ansvarlige med fokus på at drive den digitale agenda og udnytte det digitale potentiale.

Dit udbytte

For dig som ikke tvivler på, at det digitale er vejen frem, også for HR, har vi Danmarks eneste HR-netværksgruppe dedikeret digitalisering og fremtidens HR. Det er netværket til de ambitiøse, de nysgerrige og dem, som ikke vil opfinde den dybe tallerken, men blive klogere på at løse eksisterende opgaver bedre gennem brug af teknologi.

Erfaringsudveksling og faglig sparring med andre HR-ansvarlige giver dig indsigt i deres udfordringer og succeser. Med det faste mødetema bliver du ajourført med muligheder, faldgruber og gevinster relateret til det digitale HR.

Det foregår i et fagligt, professionelt og fortroligt forum, hvor du opbygger et solidt netværk af ligesindede, som du kan trække på i dit daglige arbejde.

Kommende møde(r)

09/06/2021
Online via Microsoft Teams

Gennem vores netværksgrupper får din arbejdsplads viden og inspiration fra andre, der gerne deler stort og småt og fortæller om deres situationer, succeser og udfordringer. Dit medlemskab gavner virksomheden, fordi I får:

Dit medlemskab gavner virksomheden, fordi I får:

  • Forslag til optimering og/eller digitalisering af jeres HR-funktion og dens arbejde
  • Inspiration fra andre virksomheder
  • Viden om det nyeste inden for det digitale HR
  • Læring, du kan tage med hjem til din virksomhed
  • Fortroligt indblik i andres succeser og fejltrin (fejltrin. du ofte ikke hører om andre steder)
  • Svar på og input til konkrete udfordringer og mulighed for løsning af cases i fællesskab
  • Et fagligt og troværdigt netværk at trække på og en vidensbank mellem møderne, som du altid kan kontakte

Netværksmøderne tager udgangspunkt i medlemmernes konkrete interesser og udfordringer. På de kvartalsvise møder tager vi emner op relateret til den digitale agenda:

  • Kunstig intelligens: Fx chatbots, virtual reality, software robotter (RPA), HR-systemer og løsninger
  • Business case på HR-digitalisering
  • Digitalisering og nye forretningsmodeller. Hvordan bliver fx fremtidens sælgerrolle med udbredt salg via digitale platforme? Hvilke nye roller og dermed kompetenceprofiler fører digitaliseringen med sig?
  • People analytics
  • Distancearbejde og -ledelse
  • Digital transformation og digital strategi for HR
  • Fremtidens arbejdsplads
  • Digital on- og off-boarding
  • Digitalt HR-indhold
  • Digital etik og moral

Som facilitator står vi for at koordinere alt det praktiske omkring netværksmøderne i form af forberedelse, afvikling og opfølgning. Vi sørger for at finde dygtige og inspirerende indlægsholdere og bidrager naturligvis med vores viden og anviser gerne relevante kontaktpersoner i netværket gennem vores forbindelser til virksomheder, konsulenter og leverandører.

Vi har forskellige typer af medlemskab afhængigt af dit ønske og behov. Få det fulde overblik her: Medlemskaber.

Et bredt udsnit af organisationer deltager i vores netværksgrupper, heriblandt de fleste af Danmarks største virksomheder og organisationer.

Gruppernes størrelse og hyppighed

Vi holder netværksmøderne i de enkelte virksomheder og lejlighedsvist online. Medlemmerne er vært på skift og får respons på deres fokusområder og aktiviteter.

Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Der er ét møde i hvert kvartal.

Dagsorden for netværksmøderne

Med en varighed på fire timer indleder vi netværksmøderne med en times faciliteret videndeling. Dernæst følger et temaindlæg om det digitale HR, som er bestemt af deltagerne. Efter frokost præsenterer værten sine HR-aktiviteter, succeser, udfordringer eller andet relevant. Mødedeltagerne bidrager med deres erfaringer og input.

Anmod om optagelse i gruppen

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, med dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i.

Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.

IntraTeam Event Copenhagen

Som guldmedlem får du to gratis konferencedage på IntraTeam Event Copenhagen.

IntraTeam Event Copenhagen er vores internationale konference om intranet, digitale arbejdspladser, Microsoft 365 og søgning. Se alle vores arrangementer.

OBS! Ingen adgang for konsulenter og leverandører
Konsulenter og leverandører har som udgangspunkt ikke adgang til netværksgrupperne, medmindre medlemmerne af gruppen har ønsket det.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Anmod om optagelse i gruppen

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.

Prisen

Sølv medlemskab: Kr. 8.980 pr. år
Guld medlemskab: Kr. 12.780 pr. år

Læs mere om medlemskaberne

Kollegarabat

Er I flere betalende medlemmer i samme organisation, så kontakt os for rabat. Ring til os på 70 26 08 01 eller send en mail til Info@IntraTeam.dk.

Få et gratis prøvemøde

Kontakt os på Info@IntraTeam.dk for et gratis og uforpligtende prøvemøde.

OBS: Konsulenter og leverandører har ingen adgang.

Personligt medlemskab

For at opnå fortrolighed i gruppen er det vigtigt, at det er de samme personer, der kommer fra gang til gang. Derfor er medlemskabet personligt. Medlemskabet kan til enhver tid overdrages til en anden kollega, og er du forhindret i at deltage på et møde, må du sende en substitut. Er der et spændende tema for en af dine kolleger, må du tage en kollega med en gang imellem.

Vil du være en del af vores netværksgrupper?