
Netværksgruppe om forandringsledelse på den digitale arbejdsplads
For medarbejdere, der arbejder med forandringsledelse på intranettet og den digitale arbejdsplads.
Dit udbytte
I denne netværksgruppe får du inspiration til dit arbejde med forandringsledelse – Change Management og kan diskutere med andre om fælles udfordringer. Gennem erfaringsudveksling og faglig sparring bliver du ajourført med den seneste udvikling inden for emnet og får konkrete input til, hvordan du kan forbedre jeres arbejde med forandringsledelse. Samtidig opbygger du et solidt netværk af ligesindede, som du kan trække på til dit arbejde.
Et bredt udsnit af organisationer deltager i vores netværksgrupper, heriblandt flere af Danmarks største virksomheder og organisationer.
Kommende møde(r)
Gennem denne netværksgruppe får din arbejdsplads viden og inspiration fra andre, der står med de samme udfordringer som jer. Dit medlemskab gavner virksomheden, fordi I får:
- Få inspiration til optimering af jeres løsning
- Inspiration fra andre virksomheder
- Viden om det nyeste inden for Change Management
- Fortroligt indblik i andres succeser og fejltrin (fejltrin du ofte ikke hører om andre steder)
- Svar på- og input til konkrete udfordringer
- Et netværk at trække på
Følgende virksomheder, kommuner og organisationer er medlem af vores netværksgruppe om forandringsledelse på den digitale arbejdsplads:
- BEUMER Group
- Bunker Holding
- Coloplast
- COWI
- Danish Refugee Council (DRC)
- H. Lundbeck
- KMD Aalborg
- Københavns Professionshøjskole
- Lån & Spar Bank
- NIRAS
- Norlys
- Novozymes
- Rigspolitiet
- STARK Danmark
- Topdanmark Forsikring
- Udenrigsministeriet
- Ørsted
- AAK Denmark
Listen bliver løbende opdateret
Netværksmøderne tager udgangspunkt i temaer, som afspejler medlemmernes konkrete udfordringer og interesser. Til de kvartalsvise møder tager vi emner op som fx:
- Udrulningsplaner
- Supportoptimering
- Kommunikationsplaner
- Uddannelsesplaner
- Influence & Management
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/www/users/intraz/mtw/wp-content/themes/consulting/partials/content-event-modern.php on line 11
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/www/users/intraz/mtw/wp-content/themes/consulting/partials/content-event-modern.php on line 11
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/www/users/intraz/mtw/wp-content/themes/consulting/partials/content-event-modern.php on line 11
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/www/users/intraz/mtw/wp-content/themes/consulting/partials/content-event-modern.php on line 11
Det får du:
-
4 møder årligt pr. netværksgruppe
- Adgang til mødemateriale fra netværksmøderne
- Gratis benchmark af intranet og digital arbejdsplads
- 20% rabat på valg af system til jeres intranet/digitale arbejdsplads
- 1 times telefonisk rådgivning
- Rabat på IntraTeam Event og andre arrangementer
- Mulighed for at sende en substitut og tage en gæst med en gang i mellem til møderne
Få det fulde overblik over fordelene her: Medlemskaber
Vi koordinerer netværksmøderne, kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder. Som aktive deltagere i møderne stiller vi vores viden til rådighed for dig.
Gruppens størrelse
Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer. Medlemmerne skiftes til at være vært og få evalueret deres intranet eller hjemmeside i henhold til netværksgruppens fokus. Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Der er ét møde i hvert kvartal.
Dagsorden for netværksmøderne
Til netværksmøderne deler vi viden om forandringsledelse. Ved hvert møde har vi et indlæg om emner om change management efter gruppens valg; det kan være user adoption, udrulningsplaner etc. Herefter er der frokost og networking. Værten præsenterer efterfølgende sin aktuelle udfordring om forandringsledelse og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen.
Anmod om optagelse i gruppen
Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.
IntraTeam Event Copenhagen
Som betalende guld medlem får du 2 gratis konferencedage på IntraTeam Event Copenhagen.
IntraTeam Event Copenhagen er vores internationale konference om intranet, digitale arbejdspladser, Microsoft/Office 365, SharePoint og søgning. Se alle vores arrangementer.
OBS! Ingen adgang for konsulenter og leverandører
Konsulenter og leverandører har som udgangspunkt ikke adgang til netværksgrupperne, medmindre medlemmerne af gruppen har ønsket det.