
Netværksgruppe om Information Management
Denne netværksgruppe har fokus på Information Management herunder intern søgning, findbarhed, Knowledge Management, chatbots med mere.
Dit udbytte
I denne netværksgruppe får du inspiration til dit arbejde med Information Management og kan diskutere med andre om fælles udfordringer. Gennem erfaringsudveksling og faglig sparring bliver du ajourført med den seneste udvikling inden for Information Management herunder intern søgning, findbarhed, Knowledge Management, chatbots med mere og får konkrete input til, hvordan du kan skabe succes i dit arbejde. Samtidig opbygger du et solidt netværk af ligesindede, som du kan trække på til fordel for din arbejdsplads.
Et bredt udsnit af organisationer deltager i vores netværksgrupper, heriblandt flere af Danmarks største virksomheder og organisationer.
Kommende møde(r)
Gennem denne netværksgruppe får din arbejdsplads viden og inspiration fra andre, der står med de samme udfordringer som jer. Dit medlemskab gavner virksomheden, fordi I får:
- Inspiration til optimering
- Ærlig viden om det nyeste inden for Information Management, intern søgning, findbarhed, Knowledge Management, chatbots med mere
- Fortroligt indblik i andres succeser og fejltrin (fejltrin du ofte ikke hører om andre steder)
- Svar på- og input til konkrete udfordringer
- Et netværk at trække på
Følgende virksomheder, kommuner og organisationer er blandt medlemmerne af denne netværksgruppe om Information Management:
- Arbejdernes Landsbank
- Danish Refugee Council (DRC)
- H. Lundbeck
- Københavns Lufthavne
- Københavns Professionshøjskole
- MAN Energy Solutions
- Nordea
- Novo Nordisk
- Novozymes
- Rigspolitiet
- Topdanmark Forsikring
- Værnsfælles Forsvarskommando
- Ørsted
Listen bliver løbende opdateret.
Netværksmøderne tager udgangspunkt i temaer, som afspejler medlemmernes konkrete udfordringer og interesser. Til de kvartalsvise møder tager vi emner op som fx:
- Information governance
- Kunstig intelligens for videnmedarbejderen
- Optimering af søgning og ranking
- Dokumentlivscyklus
- Søgestrategi
- Enterprise taxonomy
- Working out loud
- KPI-ere
- Nudging
- Sprogstyring
Det får du:
-
4 møder årligt pr. netværksgruppe
- Adgang til mødemateriale fra netværksmøderne
- Gratis benchmark af intranet og digital arbejdsplads
- 20% rabat på valg af system til jeres intranet/digitale arbejdsplads
- 1 times telefonisk rådgivning
- Rabat på IntraTeam Event og andre arrangementer
- Mulighed for at sende en substitut og tage en gæst med en gang i mellem til møderne
Få det fulde overblik over fordelene her: Medlemskaber
Vi koordinerer netværksmøderne, kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder. Som aktive deltagere i møderne stiller vi vores viden intern søgning til rådighed for dig.
Gruppens størrelse
Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer. Medlemmerne skiftes til at være vært. Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Der er ét møde i hvert kvartal.
Dagsorden for netværksmøderne
Til netværksmøderne deler vi viden om Information Management. Ved hvert møde har vi et indlæg efter gruppens valg. Herefter er der frokost og networking. Værten præsenterer efterfølgende og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen.
Anmod om optagelse i gruppen
Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.
OBS! Ingen adgang for konsulenter og leverandører
Konsulenter og leverandører har som udgangspunkt ikke adgang til netværksgrupperne, medmindre medlemmerne af gruppen har ønsket det.