rawpixel-com-632449-unsplash

Netværksgruppe om intranet og digitale arbejdspladser i offentlige organisationer og kommuner

For medarbejdere med ansvar for intranet i offentlige organisationer og kommuner.

Dit udbytte

I denne netværksgruppe får du inspiration til dit arbejde med intranet og kan diskutere med andre om fælles udfordringer. Gennem erfaringsudveksling og faglig sparring bliver du ajourført med den seneste udvikling inden for netværksgruppens speciale og får konkrete input til, hvordan du kan skabe succes med dit intranet. Samtidig opbygger du et solidt netværk af ligesindede, som du kan trække på til dit arbejde med intranet i offentlige organisationer og kommuner.

Et bredt udsnit af organisationer deltager i vores netværksgrupper, heriblandt flere store kommuner og organisationer.

Kommende møde(r)

januar 30, 2020
Miljø- og Fødevareministeriet - Stationsparken 31-33 , 2600 Glostrup

Gennem denne netværksgruppe får din arbejdsplads viden og inspiration fra andre, der står med de samme udfordringer som jer. Dit medlemskab gavner virksomheden, fordi I får:

  • Bedre udbytte af jeres digitale arbejdsplads
  • Inspiration fra andre virksomheder
  • Viden om det nyeste inden for intranet og digitale arbejdspladser
  • Fortroligt indblik i andres succeser og fejltrin (fejltrin du ofte ikke hører om andre steder)
  • Svar på- og input til konkrete udfordringer
  • Et netværk at trække på

Følgende virksomheder, kommuner og organisationer er medlem af vores netværksgruppe om  Intranet og digitale arbejdspladser i det offentlige og kommuner:

  • Bornholms Regionskommune
  • Frederiksberg Kommune
  • Frederikshavn Kommune
  • Gentofte Kommune
  • Horsens Kommune
  • Høje-Taastrup Kommune
  • Københavns Kommune
  • Københavns Professionshøjskole
  • Københavns Universitet
  • Miljø- og Fødevareministeriet
  • Region Hovedstaden
  • Region Syddanmark
  • Rigspolitiet
  • Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
  • Vejdirektoratet
  • Vejle Kommune
  • Værnsfælles Forsvarskommando

Listen bliver løbende opdateret

Netværksmøderne tager udgangspunkt i temaer, som afspejler medlemmernes konkrete udfordringer og interesser. Til de kvartalsvise møder tager vi emner op som fx:

  • Content Types
  • Robust navigation til dit intranet
  • Intranet Governance
  • Workflows i den virkelige verden
  • Hvordan overbeviser vi ledelsen om værdien af intranettet og vores arbejde?
  • Styring af adgang og rettigheder, herunder værktøjer til samme
maj 22, 2019
Høje-Taastrup Kommune - Bygaden 2, 2630 Taastrup
september 11, 2019
Vejdirektoratet - Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V
Det får du:
  • 3-4 møder årligt afhængigt af medlemskab
  • Adgang til mødemateriale fra netværksmøderne
  • Gratis benchmark af intranet og digital arbejdsplads
  • 20% rabat på valg af system til jeres intranet/digitale arbejdsplads
  • 1 times telefonisk rådgivning
  • Rabat på IntraTeam Event og andre arrangementer
  • Mulighed for at sende en substitut og tage en gæst med en gang i mellem til møderne

Få det fulde overblik over fordelene her: Medlemskaber

Vi koordinerer netværksmøderne, kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder. Som aktive deltagere i møderne stiller vi vores viden intern søgning til rådighed for dig.

Gruppens størrelse

Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer. Medlemmerne skiftes til at være vært og få evalueret deres intranet eller hjemmeside i henhold til netværksgruppens fokus. Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Der er ét møde i hvert kvartal.

Dagsorden for netværksmøderne

Til netværksmøderne deler vi viden om intranet i det offentlige og kommuner. Ved hvert møde har vi et indlæg efter gruppens valg. Herefter er der frokost og networking. Værten præsenterer efterfølgende sit intranet og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen.

Anmod om optagelse i gruppen

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.

IntraTeam Event Copenhagen

Som betalende guld medlem får du 2 gratis konferencedage på IntraTeam Event Copenhagen.

IntraTeam Event Copenhagen er vores internationale konference om intranet, digitale arbejdspladser, Office 365, SharePoint og søgning. Se alle vores arrangementer.

Dine 2 gratis konferencedage fungerer som 1. kvartalsmøde i netværksgruppen.

OBS! Ingen adgang for konsulenter og leverandører
Konsulenter og leverandører har som udgangspunkt ikke adgang til netværksgrupperne, medmindre medlemmerne af gruppen har ønsket det.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail.

Anmod om optagelse i gruppen

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01.

Prisen

Sølv medlemskab: Kr. 8.980 pr. år
Guld medlemskab: Kr. 12.780 pr. år
Platin medlemskab: Kr. 19.900 pr. år

Læs mere om medlemskaberne

Kollegarabat

Er I flere betalende medlemmer i samme organisation, så kontakt os for rabat. Ring til os på 70 26 08 01 eller send en mail til Info@IntraTeam.dk.

Få et gratis prøvemøde

Kontakt os på Info@IntraTeam.dk for et gratis og uforpligtende prøvemøde. Konsulenter og leverandører har ingen adgang.

Personligt medlemskab

For at opnå fortrolighed i gruppen er det vigtigt, at det er de samme personer, der kommer fra gang til gang. Derfor er medlemskabet personligt. Medlemskabet kan til enhver tid overdrages til en anden kollega, og er du forhindret i at deltage på et møde, må du sende en substitut. Er der et spændende tema for en af dine kolleger, må du tage en kollega med en gang imellem.

Vil du være en del af vores netværksgrupper?