Netværksgruppe om kunstig intelligens på den digitale arbejdsplads
Denne gruppe er for dem, der arbejder med kunstig intelligens på den digitale arbejdsplads med det formål at gøre nyheder og indhold bedre, så medarbejderne kan finde bedre svar på deres spørgsmål og udfordringer. Det betyder i sidste ende, at de kan betjene kunderne bedre, spare på ressourcerne og øge indtjeningen. Vi kommer omkring intranettet som assistent, virksomhedstilpassede sprogmodeller, billeder og meget andet.
Kommende netværksmøde
I denne gruppe får du viden om og løsningsforslag til at udnytte kunstig intelligens. Blandt mange fordele er:
- Optimering af organisationen viden og gøre viden mere tilgængelig
- Kompetenceløft inden for kunstig intelligens
- Forbedre din vurdering af, hvad der reelt er muligt
- Fortrolige og ærlige indblik i andres erfaringer
- Et netværk af ligesindede – både offline og online
- Hjælp og sparring til dine fortrolige udfordringer
- Lære af andres gode og mindre gode erfaringer
- Inspiration fra eksterne eksperter
Der er forskellige typer af netværksgruppemedlemskab afhængig af dit behov.
Guldmedlemskab
- 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
- “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
- 10 webinars om året
- Adgang til alle konferencer (min. 2 fysiske og 2 online) (gælder ikke workshops)
- 1 times telefonisk rådgivning
Sølvmedlemskab
- 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
- “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
- 10 webinars om året
Inkluderet i alle netværksgruppemedlemskaber:
- Online community
- Adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale (afhængig af type og format)
- Send en substitut til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner, hvis du selv er forhindret i at deltage
- Inviter en gæst med til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner en gang i mellem
- Gratis bronze benchmark af DEX (Digital Employee Experience) herunder intranettet, digitalt samarbejde og Enterprise Social Network
- Rabat på et sølv – eller guld benchmark
- 20% rabat på ydelsen ”Valg af system til intranettet/den digitale arbejdsplads”
- Gratis deltagelse i netværksgruppe(rne), hvis du bliver arbejdssøgende og indtil du er faldet på plads i nyt job
Pris
Guldmedlemskab
En gruppe: Kr. 13.380 pr. år
2-3 grupper: Kr. 16.380 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 19.380 pr. år
Sølvmedlemskab
En gruppe: Kr. 9.280 pr. år
2-3 grupper: Kr. 12.280 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 15.280 pr. år
Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01. OBS: Konsulenter og leverandører har ikke adgang.
Er mit medlemskab personligt?
Det betyder meget for opbygningen af fortrolighed i gruppen, at det er de samme personer, der kommer fra gang til gang. Derfor er medlemskabet personligt, men du kan altid overdrage det til en anden kollega, og er du forhindret i at deltage på et møde, må du sende en substitut. Du må tage en kollega med en gang i mellem, hvis der et spændende tema for en af dine kolleger.
Antal møder
Der holdes 4 netværksmøder om året i hver gruppe. Gruppens medlemmer bestemmer fra gang til gang, om næste møde skal holdes fysisk eller online og hvilke temaer der skal på agendaen.
IntraTeams rolle
Vi koordinerer og faciliterer netværksmøderne og deler ud af vores viden. Vi kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder og er aktive deltagere i møderne.
Gruppens størrelse, værtskab og dagsorden
Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer eller online afhængig af gruppens ønsker. Et typisk fysisk netværksmsøde indeholder et temaindlæg efter gruppens valg. Herefter frokost og networking. Dernæst præsenterer værten og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen. Et onlinemøde vil typisk bestå af et indlæg efter gruppens valg samt en “bordet rundt” session med fokus på deltagernes aktuelle udfordringer og arbejdsopgaver.
Temaerne for gruppen kan være mange. Her er nogle eksempler:
- Intranettet som assistent
- Virksomhedstilpassede sprogmodeller (kontekst og ”tone-of-voice”)
- Virksomhedsspecifikke billeder
- Etik og lovgivning
- Microsoft Copilot
- Chatbots
Hvorfor er du medlem af netværket?
Kæmpe godt med sådant et netværk, som har mere eller mindre samme faglige interesse/erfaring.
Det er et godt forum for sparring og vidensdeling set fra forskellige synspunkter. Der er et fagligt fællesskab som man ikke nødvendigvis har i egen organisation.
Videndeling og sparring med ‘kolleger’ med samme opgaver og/eller samme organisatoriske placering giver et stort udbytte. Det kan ofte være samtalen over en kop kaffe eller i frokostpausen (ved de fysiske møder) – der viser sig at byde på dagens mest tankevækkende information.
Jeg er blevet langt klogere på en række emner under det seneste halvanden års tids medlemskab.
Får altid mange gode idéer og input. Har nogle gode kontakter, som jeg kan bruge i andre sammenhæng. Godt at have et stærkt netværk ifbm. evt. jobskifte.
Super netværk med dygtige personer og ikke mindst super facilitering og I er gode til at “følge med trenden”.
Netværket bidrager med ny viden og holder mig opdateret på Office 365 bl.a. SharePoint samt intranet generelt. Et sted, hvor man modtager og bidrager med viden og sparring. Når man er den eneste, som arbejder 100% med intranet er det vigtigt at have et eksternt netværk.
Adgang til viden og erfaringer som ellers ikke kan tilgås samt at høre hvad andre i lignende roller har af udfordringer.
Lære om andre virksomheders intranet, udfordringer og få idéer til løsninger.
Vigtigt at have et fagligt netværk til vidensdeling, faglig sparring og inspiration samt networking generelt.
Det giver mulighed for at dele viden i et netværk af professionelle med samme faglige baggrund.
Fordi det giver en helt unik viden og indsigt i den aktuelle best practice fra troværdige kilder, nemlig de andre medlemmer.
Fordi jeg i min daglige rolle sidder alene med de fleste opgaver og mangler sparring. Udover dette ønsker jeg at holde mig opdateret på, hvad der sker indenfor mit felt.
Samle viden fra og sammenligne min situation med sammenlignelige virksomheder.
For at få information om nyheder, da jeg selv har svært ved at følge med i det hele i en travl hverdag og for at få gavn af vidensdeling på tværs af virksomheder – det hjælper at vide, hvor man står og er meget værdifuldt at lære om løsninger fra andre på lignende problemstillinger.
Jeg arbejder med den digitale arbejdsplads, og det er spændende og vigtigt at få faglige input og netværke med andre, der arbejder med det samme i andre organisationer.
Har brug for andres erfaringer og inspiration ift. at bygge og vedligeholde det rigtige intranet.
Fordi det har stor relevans for de opgaver, jeg arbejder med – og fordi tonen/formen er rigtig god til tillidsfuld deling.
For at holde mig opdateret på teknologi og se, hvilke problemer, der fylder hos andre.
De mange gode videndelings-sessioner giver noget 😊
IntraTeams medlemsstafet
Mød netværkets nye og mangeårige medlemmer gennem medlemsstafetten.
Kommende arrangementer
Guldmedlemmer har gratis adgang til disse arrangementer. Sølvmedlemmer kan deltage gratis i webinars og “medlemmer deler viden” sessioner.