Praktiske erfaringer med intranet og samarbejde på Office 365, SharePoint og Teams

  • juni 12, 2019
  • 08:30 to 16:00
  • Nykredit - Kalvebod Brygge 1-3, 1780 København V

Denne temadag handler om intranet og samarbejde på Office 365, SharePoint og teams, hvor vi gennem praktiske cases vil få indsigt i andres erfaringer med området.

Du kan tilmelde dig ved at sende en mail til info@IntraTeam.dk.

Dagens program
08.30 – Registrering
9.00 – Velkomst

Indlæg v/ Kurt Kragh Sørensen, IntraTeam

9.20 – Full blown Microsoft Teams hos Novozymes

Rikke fortæller om udrulningen af Microsoft Teams og vil komme ind på:

  • Udrulning af teams (projektets forløb, kommunikation og adoption)
  • Hvad er teams
  • Styrker og svagheder ved Teams
  • Fremtiden

Indlæg v/ Rikke Aabye, Collaboration Consultant , Novozymes

10.10 – Pause og networking
10.30 – VELUX går plain vanilla Office 365/SharePoint online på deres intranet

Efter Ignite i 2018 fik Christian svar på alle de udfordringer, som han så på deres intranet. Svarene fra Microsoft var så positive, at Christian ikke ser noget behov for en intranet in a box løsning til deres intranet, da Microsoft og Office 365 løser det hele på sigt med få undtagelser. Christian vil komme ind på:

  • Hvilke mangler var der?
  • Hvad er løst?
  • Hvad bliver løst på sigt?
  • Hvilke funktioner køber de til (alligevel)?

Indlæg v/ Christian Skjæran, Award-winning Digital Workplace Manager, VELUX

11.20 – Pause og networking
11.40 – Lightning talks
  • ProActive
  • Valo
  • PeopleNet
12.00 – Frokost og networking
13.00 – Vinder af IntraTeamPrisen 2019: Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse blev nummer to til IntraTeamPrisen i 2018. I år vandt de så prisen. Det skyldes bl.a. brugen af IntraTeams benchmark, som viste indsatsområder, der gennem det forløbne år er blevet forbedret og forfinet. Samtidig er nye moduler blevet introduceret i takt med brugernes modenhed på det nye intranet. Anne vil komme ind på følgende:

  • Mini-tour på intranettet Insite med eksempler og opbygning
  • Fokus, overvejelser og ønsker med intranet-projektet
  • Migrering af data
  • Brug af benchmark i udviklingen af intranettet
  • Brugerundersøgelse til forbedring af intranettet
  • Udbyttet og værdien af Insite og læringspunkter

Indlæg v/ Anne Molbech-Kuskner, Redaktør, Kræftens Bekæmpelse

13.50 – Pause og networking
14.10 – Modern SharePoint intranet hos Skatteministeriet

Skatteministeriet er på Office 365 og bruger Modern SharePoint til deres intranet, samarbejdsløsning og classic til søgning. Desuden har de taget Powerapps i brug til blandt andet at give medarbejderne mulighed for at bestille Office 365 Groups.

Anni vil komme ind på følgende i sit indlæg:

  • Modern SharePoint til intranet og samarbejdsrum
  • Taksonomi som grundlag for personalisering og målrettet indhold.
  • Stram styring af tags
  • Venstremenu i stedet for vaflen
  • Powerapps til provisionering af Office 365 Groups
  • User adoption og rolleunderstøttelse
  • Classic søgning
  • Moderat pres for at få medarbejderne til at lægge billede på, skrive om sig selv og udfylde kompetencer
  • Fremtid: Teams og integration af ESDH

Indlæg v/ Anni Voxnæs Waarst, Chefkonsulent og Irene Olsen, Fagkonsulent, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (Tidl. Skat)

15.00 – Pause og networking
15.20 – Ekspertpanel

Henrik Nordtorp, ProActive, Knut Relbe-Moe, Valo og Morten Andersen, PeopleNet stiller sig til rådighed for spørgsmål.

15.50 – Afrunding og tilbageblik på dagen

Afrunding v/ Kurt Kragh Sørensen, IntraTeam 

16.00 – Tak for i dag og på gensyn
Priser og tilmelding

Du kan tilmelde dig ved at sende en mail til info@IntraTeam.dk.

Platin-medlemGRATIS
Netværksgruppemedlemmer*1.190,-
Webinar-medlemmer**1.785,-
Kollega***1.980,-
Øvrige2.380,-

*Betalende netværksgruppemedlem (Får 50% rabat på øvrige-prisen)
**Betalende webinar-medlem (Får 25% rabat på øvrige-prisen)
***Oplyst navnet på betalende IntraTeam medlem (Både webinar-medlem og netværksgruppemedlem)

Tilmeldingen er bindende 14 dage før arrangementet. Pladsen kan overdrages til en kollega. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration.Priser er ekskl. moms og i danske kroner.

Tak til vores partnere

   

Parkering og offentlig transport

Der er betalingsparkering i områderne omkring Kalvebod Brygge. Vær ekstra opmærksom på skiltningen på stederne.

Der kører bus til Otto Mønsteds Plads, som ligger få 100 meter fra adressen. Hovedbanegården ligger også i gåafstand.

Vi tager forbehold for ændringer i programmet og fejl på siden.

Har du spørgsmål?

Ring eller send os en mail

Arrangementer og netværksmøder
Jysk temadag om intranet og den digitale arbejdsplads
  • juni 19, 2019
  • 08:30 to 16:00
  • Grundfos Center - Poul Due Jensens vej 23, 8850 Bjerringbro
Udenrigsministeriet – Tema: Ny serviceplatform i Københavns Kommune
  • juni 25, 2019
  • 10:00 to 14:00
  • Udenrigsministeriet - Asiatisk Plads 2, 1448 København K
PostNord – Tema: Robotic Process Automation (RPA)
  • juni 26, 2019
  • 10:00 to 14:00
  • PostNord - Hedegaardsvej 88, 2300 København S
Prøv et gratis møde

Kontakt os på Info@IntraTeam.dk for et gratis og uforpligtende prøvemøde. Konsulenter og leverandører har ingen adgang.

Vi oplever p.t. problemer med tilmeldingsformularen. Vil du gerne tilmelde dig, så send en mail til info@IntraTeam.dk.

SHARE[addtoany]
2019-6 -12 08:30 2019-6 -12 16:00 Europe/London Praktiske erfaringer med intranet og samarbejde på Office 365, SharePoint og Teams Nykredit - Kalvebod Brygge 1-3, 1780 København V
save event to calendar
past event
12

Har du kommentarer til din tilmelding (fx EAN-nummer, fakturaadresse m.v.), så send en mail til info@IntraTeam.dk.