Medlemskaber
Der er muligheder for enhver smag, og her er de forskellige typer:
(Netværksgrupper)
- 2-3 grupper: Kr. 12.280
- Over 3 grupper: Kr. 15.280
pr. år
(Netværksgrupper)
- 2-3 grupper: Kr. 16.380
- Over 3 grupper: Kr. 19.380
pr. år
Inkluderet i alle medlemskaber:
- Adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale (afhængig af type og format)
- Send en substitut til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner, hvis du selv er forhindret i at deltage
- Inviter en gæst med til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner en gang i mellem
- Gratis bronze benchmark af DEX (Digital Employee Experience) herunder intranettet, digitalt samarbejde og Enterprise Social Network
- Rabat på et sølv – eller guld benchmark
- 20% rabat på ydelsen ”Valg af system til intranettet/den digitale arbejdsplads”
- Gratis deltagelse i netværksgruppe(rne), hvis du bliver arbejdssøgende og indtil du er faldet på plads i nyt job
Mere om medlemskaberne
Hver netværksgruppe, som du er medlem af, har fire årlige netværksmøder. Netværksmøderne foregår oftest som en blanding af fysisk eller online. Hvert kvartalsvise møde består af et temaoplæg valgt af gruppens medlemmer, værtspræsentation med gruppens fokus og videndeling blandt deltagerne.
“Medlemmer deler viden” er onlinesessioner, hvor medlemmer deler viden om forskellige temaer på tværs af netværksgrupperne. Det kan fx være 3-4 medlemmer, der deler viden om et særligt tema eller et diskussionsoplæg. Her er der rigeligt med tid og mulighed for at dele viden med medlemmer af hele netværket.
Du får 10 webinars relateret til intranettet, den digitale arbejdsplads og Microsoft 365. Her får du praksisnære cases og ekspertpræsentationer, både danske og internationale. Der er mulighed for at stille spørgsmål og dermed få input til dine aktuelle udfordringer og arbejdsopgaver.
Med et guld-medlemskab får du gratis adgang til alle vores konferencer – både online og fysiske samt danske og internationale (gælder ikke workshops). Du vil løbende blive informeret om din gratis plads på kommende arrangementer. Vi forventer min. 4 en-dags konferencer om året. Bronze, sølvmedlemmer, kolleger og andre er velkomne på vores konferencer mod separat betaling.
Som guld-medlem kan du få en times telefonisk eller online rådgivning om året. Henvend dig blot på info@IntraTeam.dk, hvis du ønsker at gøre brug heraf.
Uanset medlemsstatus har du adgang til udvalgte præsentationer, optagelser og andet mødemateriale fra henholdsvis webinars og netværksmøder afhængig af din type af medlemskab. Vær opmærksom på, at der kan være tilfælde, hvor vores præsentationer, optagelser og mødemateriale ikke er tilgængelige. Alle præsentationer, optagelser og mødemateriale er fortrolige og må ikke deles med andre uden samtykke.
Er du selv forhindret i at deltage i et webinar eller netværksmøde, er du velkommen til at sende en substitut i stedet for.
Er der et særligt emne eller tema, som kunne være relevant for en kollega, er du velkommen til at invitere en gæst med en gang imellem – uden beregning, dog afhængig af deltagerantal.
Uanset medlemskab får du adgang til et stort online community med over 1.000 brugere – både nationale og internationale. Communitiet har fokus på intranettet og den digitale arbejdsplads. Herfra får du adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale.
Som medlem hos IntraTeam tilbyder vi en gratis bronze benchmark af jeres intranet/digitale arbejdsplads. Med selvevalueringsbenchmarken kan du måle, hvor meget af potentialet, I udnytter på jeres intranet/digitale arbejdsplads og sammenligne jeres score med de bedste i hver kategori.
Som medlem kan du få 20% rabat på vores kravsspecifikation, hvor vi hjælper jer med at vælge et system til jeres intranet. Specifikationen består af ca. 180 behov, som gør det lettere at sammenligne forskellige systemer på funktioner og priser.
Bliver du som medlem jobsøgende, eller er du netop startet i nyt job, har du mulighed for at blive i netværket, indtil du er faldet godt på plads i dit nye job. Dermed kan du udvikle dine kompetencer og bibeholde dit netværk i overgangsperioden. Tilbuddet gælder dog ikke, hvis du er blevet selvstændig, er ansat hos en systemleverandør eller lignende.
Tegn et medlemskab
Når du har tegnet et medlemskab ovenfor, vil du modtage flere oplysninger om dit medlemskab herunder valg af netværksgrupper. Du kan også skrive til os på info@IntraTeam.dk eller ringe på tlf. + 45 70 26 08 01.
Har du spørgsmål til vores medlemskaber? Du er meget velkommen til at sende os en mail til info@IntraTeam.dk eller ringe på tlf. + 45 70 26 08 01 og få en uforpligtende snak om dine muligheder.
Medlemskaber betales forud for et år ad gangen og fornyes løbende herefter. Priser er opdateret juli 2022.
OBS. Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at deltage fast i grupperne.
Følg med i vores IntraTeam nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil have informationer om, hvad der rører sig på den digitale arbejdsplads direkte i din mailboks. I nyhedsbrevet får du også informationer om kommende arrangementer og medlemskaber. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.
Andre arrangementer
Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft/Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.
Gratis online community til dig
Hvis du er interesseret i faglig sparring om den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.