Medlemskaber
10.980 kr. for én gruppe
Pris pr. ekstra gruppe: 3.000 kr.
14.980 kr. for én gruppe
Pris pr. ekstra gruppe: 3.000 kr.
Priserne er i danske kroner og ex. moms.
Inkluderet i alle medlemskaber:
- Adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale (afhængig af type og format)
- Send en substitut til netværksmøder og online temamøder, hvis du selv er forhindret i at deltage
- Inviter en gæst med til netværksmøder og online temamøder en gang i mellem
- Gratis bronze benchmark af DEX (Digital Employee Experience) herunder intranettet, digitalt samarbejde og Enterprise Social Network
- Rabat på et sølv – eller guld benchmark
- 20% rabat på ydelsen ”Valg af system til intranettet/den digitale arbejdsplads”
- Gratis deltagelse i netværket, hvis du bliver arbejdssøgende og indtil du er faldet på plads i nyt job
Mere om medlemskaberne
Hver netværksgruppe har fire årlige netværksmøder. Møderne finder sted fysisk eller online afhængig af gruppens ønske. Hvert kvartalsvise møde består typisk af et temaoplæg valgt af gruppens medlemmer, en værtspræsentation og videndeling blandt deltagerne.
Online temamøder er interaktive temamøder på tværs af netværket. Det kan både være en ekspert eller medlemmer, der deler sin viden om et område. Online temamøder er for vores medlemmer, men der kan tilkøbes adgang for ikke-medlemmer.
Med et guld-medlemskab får du gratis adgang til alle vores konferencer – både online og fysiske samt danske og internationale (gælder ikke workshops). Du vil løbende blive informeret om din gratis plads på kommende arrangementer. Sølvmedlemmer får 25% rabat. Kollegaer og andre er velkomne mod separat betaling.
Som guld-medlem kan du få en times telefonisk eller online rådgivning om året. Henvend dig blot på info@IntraTeam.dk, hvis du ønsker at gøre brug heraf.
Uanset medlemsstatus har du adgang til udvalgte præsentationer, optagelser og andet mødemateriale. Vær opmærksom på, at der kan være tilfælde, hvor præsentationer, optagelser og mødemateriale ikke er tilgængeligt. Alle præsentationer, optagelser og mødemateriale er fortrolige og må ikke deles med andre uden samtykke.
Er du selv forhindret i at deltage i et netværksmøde eller et online temamøde, er du velkommen til at sende en substitut i stedet for.
Er der et særligt emne eller tema, som kunne være relevant for en kollega, er du velkommen til at invitere en gæst med en gang imellem – uden beregning, dog afhængig af deltagerantal.
Uanset medlemskab får du adgang til et stort online community med over 1.000 brugere – både nationale og internationale. Her får du adgang til præsentationer, optagelser og andet materiale. Du kan også stille og svare på spørgsmål fra de andre brugere.
Vi tilbyder en gratis bronze benchmark af jeres intranet/digitale arbejdsplads. Med selvevalueringsbenchmarken kan du måle, hvor meget af potentialet, I udnytter på jeres intranet/digitale arbejdsplads og sammenligne jeres score med de bedste i hver kategori.
Som medlem kan du få 20% rabat på vores kravsspecifikation, hvor vi hjælper jer med at vælge et system til jeres intranet. Specifikationen består af ca. 180 behov, som gør det lettere at sammenligne forskellige systemer på funktioner og priser.
Bliver du som medlem jobsøgende, eller starter i nyt job, har du mulighed for at blive i netværket, indtil du er faldet godt på plads. Dermed kan du udvikle dine kompetencer og bibeholde dit netværk i overgangsperioden. Tilbuddet gælder dog ikke, hvis du er blevet selvstændig, er ansat hos en systemleverandør eller lignende.
Tegn et medlemskab
Når du har tegnet et medlemskab ovenfor, vil du modtage flere oplysninger om dit medlemskab herunder valg af netværksgrupper. Du kan også skrive til os på info@IntraTeam.dk eller ringe på tlf. + 45 70 26 08 01.
Har du spørgsmål til vores medlemskaber? Du er meget velkommen til at sende os en mail til info@IntraTeam.dk eller ringe på tlf. + 45 70 26 08 01 og få en uforpligtende snak om dine muligheder.
Medlemskaber betales forud for et år ad gangen og fornyes løbende herefter. Priser er opdateret juli 2024.
OBS. Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at deltage fast i grupperne.
Hvorfor er du medlem af netværket?
IntraTeam er et unikt fagligt netværk, der har formået at tilpasse sig og holde sig relevant med at være på forkant med Microsoft 365 viden og samtidig hurtigt kunne deep dive i erhvervslivets erfaringer i brugen af Microsoft 365 og samtidig tilbyde netværk i en helt særlig relationel kultur
IntraTeam er det bedste forum/netværk til inspiration og konkret hjælp til M365 jeg kender!
Kæmpe godt med sådant et netværk, som har mere eller mindre samme faglige interesse/erfaring.
Det er et godt forum for sparring og vidensdeling set fra forskellige synspunkter. Der er et fagligt fællesskab som man ikke nødvendigvis har i egen organisation.
Videndeling og sparring med ‘kolleger’ med samme opgaver og/eller samme organisatoriske placering giver et stort udbytte. Det kan ofte være samtalen over en kop kaffe eller i frokostpausen (ved de fysiske møder) – der viser sig at byde på dagens mest tankevækkende information.
Jeg er blevet langt klogere på en række emner ved at deltage i netværket.
Super netværk med dygtige personer og ikke mindst super facilitering og I er gode til at “følge med trenden”.
Netværket bidrager med ny viden og holder mig opdateret på Office 365 bl.a. SharePoint samt intranet generelt. Et sted, hvor man modtager og bidrager med viden og sparring. Når man er den eneste, som arbejder 100% med intranet er det vigtigt at have et eksternt netværk.
Lære om andre virksomheders intranet, udfordringer og få idéer til løsninger.
Vigtigt at have et fagligt netværk til vidensdeling, faglig sparring og inspiration samt networking generelt.
Det giver mulighed for at dele viden i et netværk af professionelle med samme faglige baggrund.
Samle viden fra og sammenligne min situation med sammenlignelige virksomheder.
For at få information om nyheder, da jeg selv har svært ved at følge med i det hele i en travl hverdag og for at få gavn af vidensdeling på tværs af virksomheder – det hjælper at vide, hvor man står og er meget værdifuldt at lære om løsninger fra andre på lignende problemstillinger.
Jeg arbejder med den digitale arbejdsplads, og det er spændende og vigtigt at få faglige input og netværke med andre, der arbejder med det samme i andre organisationer.
Har brug for andres erfaringer og inspiration ift. at bygge og vedligeholde det rigtige intranet.
Fordi det har stor relevans for de opgaver, jeg arbejder med – og fordi tonen/formen er rigtig god til tillidsfuld deling.
For at holde mig opdateret på teknologi og se, hvilke problemer, der fylder hos andre.