Netværksgrupper, erfa-grupper, sparringsgrupper, videndelingsgrupper?

Kært barn har mange navne og det gælder også for netværksgrupper, erfa-grupper, sparringsgruppervidendelingsgrupper, peer-to-peer grupper osv. Selv stavningen kan være forskellige: erfagrupper eller erfa-grupper, videndeling og vidensdeling. Overordnet set, så er disse grupper et mødested, hvor ligesindede mødes og deler erfaringer og udfordringer med hinanden.  

Så hvad er forskellen så?  

Vi ved det ikke og for os, så har det heller ikke den store betydning. IntraTeam kalder vi vores grupper for netværksgrupper, da det både giver dig et stort og bredt netværk, men det giver dig også aktuel sparring til dine udfordringer inden for forskellige emner og områder. Selvom du skulle kalde det for erfa-gruppe, sparringsgruppe eller andet, så er du stadig meget velkommen i vores netværk  

Hvad får du ud af at være tilknyttet en netværksgruppe?  

Et medlemskab i en netværksgruppe giver dig unik adgang til værdifulde indsigter og erfaringer fra professionelle fagfolk. Til vores netværksmøder bliver du inspireret af den nyeste viden inden for dit fagspecifikke område. Videndeling blandt ligesindede giver idéerne form, og du får konkrete værktøjer til at løse aktuelle udfordringer. Fordelene er mange:  

  • Bliv ajourført med den seneste udvikling inden for netværksgruppens område 
  • Unikt og ærligt indblik i andres udvikling og erfaringer – både de positive og negative 
  • Opbyg et netværk af ligesindede, som du altid kan trække på både offline og online 
  • Få hjælp og sparring til dine udfordringer 
  • Løft dine kompetencer  
  • Lyt til interessante eksterne indlægsholdere 
  • Forslag til løsninger på aktuelle problemstillinger og udfordringer 
  • Udvikling af medarbejderne gennem videndeling med ligesindede 

Vil du vide mere om vores netværksgrupper, erfa-grupper, sparringsgrupper, videndelingsgrupper osv., så kontakt os på info@IntraTeam.dk eller 70260801.  

Følg med i vores IntraTeam nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil have informationer om, hvad der rører sig på den digitale arbejdsplads direkte i din mailboks. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.