Konkurrencen om IntraTeamPrisen 2020

Kandidaterne til at vinde IntraTeamPrisen har gjort en exceptionel indsats for at anskaffe eller udvikle et velfungerende og meget brugt intranet med stor nytteværdi for organisationen. I vurderingen lægger vi vægt på følgende:

  • Intranettets betydning for organisationen som helhed
  • Intranettets rolle i den enkelte medarbejders arbejdsdag
  • Funktionaliteten, brugervenligheden og anvendelsen
  • Sammenhæng mellem virksomhedens strategi og intranettet
  • Intranettets rolle i organisationens videndeling

Sådan foregår det

Kandidaterne skal besvare spørgsmålene i IntraTeams benchmarkundersøgelse og indsende materiale i form af skærmdumps, strategi, governance mv. i december. Vi vurderer de opstillede kandidater og udvælger de intranet, som går videre til en grundig gennemgang og en brugerundersøgelse. Det foregår i løbet af januar og februar.

Vinderen bliver præsenteret på IntraTeam Event.

Hvis I vil deltage

Begynd allerede nu at overveje, om I vil indstille jeres eller andres intranet. Hvis I ønsker at deltage i dysten, så send en mail til Anette Wittenberg på AW@IntraTeam.dk senest fredag d. 29. november 2019.

Tidligere vindere

IntraTeamPrisen

Kræftens Bekæmpelse vandt IntraTeamPrisen 2019.

Følg med i vores IntraTeam nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil have informationer om, hvad der rører sig på den digitale arbejdsplads direkte i din mailboks. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Andre arrangementer

Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.

Gratis online community til dig

Er du interesseret i faglig sparring om den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.