Webinar: Kom godt i gang med at holde virtuelle møder

- 21/04/2020
- 14:30 to 15:30
- Online via GoToMeeting
Virtuelle møder boomer som aldrig før og selv om baggrunden er trist, så vil rigtigt mange opleve værdien af at kunne mødes virtuelt. Som ved fysiske møder, så er der dog stor forskel på mødernes kvalitet. På dette webinar ser vi på den vigtigste rolle på et virtuelt møde. Mødelederen.
Hvilken platform skal du vælge?
-
-
- Hvordan sikre du dig et succesfuldt møde?
- Hvad er din rolle som mødeleder før, under og efter et møde?
- Hvordan sikre du at deltagerne er involverede og bidrager?
- Særlige fokuspunkter på fx kropssprog, præsentationsteknik og turtagning
-
Som afslutning på webinaret, får du mulighed for at få gode råd på konkrete problemstillinger, du selv har oplevet.
Om indlægsholderen Michael Rønde, Working Digital
Michael Rønde har mere end 20 års erfaring med virtuelt samarbejde. Han er selv storbruger af virtuelle møder og træner dagligt medarbejdere i store og små organisationer i hvordan de holder effektive og værdiskabende videomøder i forbindelse med eks. salgsmøder, ledermøder, afdelingsmøder, undervisning, webinarer og meget mere.
Michael er desuden medforfatter af bogen ”Succes med virtuelle møder” som udkom på forlaget Djøf tilbage i 2013.
Tegning af webinarmedlemskab
Dette webinar er en del af vores webinarmedlemskab, som giver dig adgang til mindst seks webinars om året relateret til intern kommunikation, intranettet, den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, Knowledge Management og meget andet. Du får et værdifuldt indblik i forskellige cases eller ekspertpræsentationer; både danske og internationale.
Prisen er kr. 2.980 ex. moms pr. person pr. år.
Ønsker du at tegne et medlemskab, så send en mail til info@IntraTeam.dk.
Medlemmer
Vores webinar-medlemmer arbejder med den digitale arbejdsplads, og kommer fra flere af Danmarks største organisationer og virksomheder. Har du et netværksgruppemedlemskab, så får du et gratis webinar medlemskab med oveni.
OBS: Konsulenter og systemleverandører har ikke adgang til at blive medlem.
Gratis og uforpligtende webinar
Vil du gerne deltage i vores webinar om Microsoft Ignite Highlights? Du har mulighed for at få et gratis og uforpligtende kig til et af vores webinars, så du kan se om fremtidig deltagelse kunne være relevant for dig. Der er kun et par gratis pladser hver gang. Kontakt os på Info@IntraTeam.dk.
Andre arrangementer
Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Office 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.
Gratis online community til dig
Er du interesseret i faglig sparring om Office 365 og SharePoint, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.
Er du IntraTeam-medlem, så kan du se eller gense alle vores tidligere webinars på vores online community.