Caroline WittenbergSalgs- og marketingsassistent
Caroline Wittenberg er virksomhedens nye salgs- og marketingassistent og har været ansat siden januar 2021. De primære opgaver for Caroline er kontakt til kunder og kundepleje. Dette indebærer at opretholde det stærke bånd til vores nuværende medlemmer og partnere. Her følger også kontakt til nye kunder og interessenter. Sideløbende med hendes arbejde ved IntraTeam studerer Caroline Language and International Studies.
Tag endelig fat i Caroline Wittenberg, hvis du har spørgsmål, input eller kommentarer. Hun kan kontaktes på mail eller telefon.
Kontaktinformation
Følg med i vores IntraTeam nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil have informationer om, hvad der rører sig på den digitale arbejdsplads direkte i din mailboks. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.
Andre arrangementer
Vi har et hav af netværksmøder, webinars og arrangementer, hvor du kan blive inspireret til dit arbejde med intranettet og den digitale arbejdsplads herunder Microsoft 365, SharePoint, Change Management, HR, Knowledge Management, samarbejde og meget andet.
Gratis online community til dig
Er du interesseret i faglig sparring om den digitale arbejdsplads, så opret en gratis profil på vores online community, hvor du kan få input til dine aktuelle udfordringer med den digitale arbejdsplads.