Netværksgruppe om intranet i det offentlige

I denne netværksgruppe får du inspiration til dit arbejde med intranet i det offentlige og kan diskutere med andre om fælles udfordringer. Gennem erfaringsudveksling og faglig sparring bliver du ajourført med den seneste udvikling inden for netværksgruppens speciale og får konkrete input til, hvordan du kan skabe succes med dit intranet. Samtidig opbygger du et solidt netværk af ligesindede, som du kan trække på til dit arbejde med intranet i offentlige organisationer og kommuner.

Kommende netværksmøde

I netværksgruppen om intranet får du inspiration, viden og løsningsforslag fra andre med lignende udfordringer, som du oplever i din organisation. Blandt mange fordele er:

  • Kompetenceløft på alt væsentligt relateret til intranettet
  • Optimering af din organisations intranet
  • Status på den seneste udvikling og fremtidsperspektiver
  • Fortrolige og ærlige indblik i andres arbejdsliv og erfaringer
  • Et netværk af ligesindede – både offline og online
  • Hjælp og sparring til dine udfordringer
  • Nye ideer fra andres succeser
  • Inspiration fra eksterne indlægsholdere

Der er forskellige typer af netværksgruppemedlemskab afhængig af dit behov.

Guldmedlemskab
  • 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
  • “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
  • 10 webinars om året
  • Adgang til alle konferencer (gælder ikke workshops/masterclass)
  • 1 times telefonisk rådgivning
Sølvmedlemskab
  • 4 årlige netværksmøder pr. gruppe
  • “Medlemmer deler viden” onlinesessioner
  • 10 webinars om året

 

Inkluderet i alle netværksgruppemedlemskaber:

  • Online community
  • Adgang til præsentationer, optagelser og andet mødemateriale (afhængig af type og format) 
  • Send en substitut til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner, hvis du selv er forhindret i at deltage  
  • Inviter en gæst med til webinars, netværksmøder og “medlemmer deler viden” sessioner en gang i mellem 
  • Gratis bronze benchmark af DEX (Digital Employee Experience) herunder intranettet, digitalt samarbejde og Enterprise Social Network
  • Rabat på et sølv – eller guld benchmark 
  • 20% rabat på ydelsen ”Valg af system til intranettet/den digitale arbejdsplads”  
  • Gratis deltagelse i netværksgruppe(rne), hvis du bliver arbejdssøgende og indtil du er faldet på plads i nyt job
Pris

Guldmedlemskab
En gruppe: Kr. 14.980 pr. år
2-3 grupper: Kr. 17.980 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 20.980 pr. år

Sølvmedlemskab
En gruppe: Kr. 10.980 pr. år
2-3 grupper: Kr. 13.980 pr. år
Over 3 grupper: Kr. 16.980 pr. år

Priserne er for et års medlemskab og ex. moms.

Send en mail på Info@IntraTeam.dk, hvori du skriver dine kontaktinformationer, samt hvilke(n) gruppe(r) du gerne vil meldes ind i. Du kan også ringe til os på 70 26 08 01. OBS: Konsulenter og leverandører har ikke adgang.

Er mit medlemskab personligt?

For at opnå fortrolighed i gruppen er det vigtigt, at det er de samme personer, der kommer fra gang til gang. Derfor er medlemskabet personligt. Medlemskabet kan til enhver tid overdrages til en anden kollega, og er du forhindret i at deltage på et møde, må du sende en substitut. Er der et spændende tema for en af dine kolleger, må du tage en kollega med en gang imellem.

Et bredt udsnit af offentlige organisationer deltager i vores netværksgrupper. Her finder du eksempler på medlemmer af denne netværksgruppe:

  • Det Kgl. Bibliotek
  • Finansministeriet
  • FOA
  • Gymnasieskolernes Lærerforening
  • KommuneKredit
  • Københavns Universitet
  • Professionshøjskolen UCN
  • Region Hovedstaden
  • Region Nordjylland
  • Rigspolitiet
  • Udenrigsministeriet
  • Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
  • Vejdirektoratet
  • ZBC

Listen bliver løbende opdateret.

Antal møder

Der holdes 4 netværksmøder om året i hver gruppe. Gruppens medlemmer bestemmer fra gang til gang, om næste møde skal holdes fysisk eller online.

IntraTeams rolle

Vi koordinerer netværksmøderne, kommer med oplæg eller skaffer eksperter inden for medlemmernes interesseområder. Som aktive deltagere i møderne stiller vi også vores viden til rådighed for dig.

Gruppens størrelse, værtskab og dagsorden

Vi tilstræber 10-12 deltagere til hvert møde. Netværksmøderne afholdes i de enkelte virksomheder og organisationer eller online afhængig af gruppens ønsker. Et typisk fysisk netværksmsøde indeholder et temaindlæg efter gruppens valg. Herefter frokost og networking. Dernæst præsenterer værten og får evalueret sin løsning af de øvrige medlemmer i gruppen. Et onlinemøde vil typisk bestå af et indlæg efter gruppens valg samt en “bordet rundt” session med fokus på deltagernes aktuelle udfordringer og arbejdsopgaver.

23/03/2023
NNE - Bredevej 2, 2830 Virum
15/06/2023
Vestas Wind Systems - Crowne Plaza, Ørestads Boulevard 108, 2300 København

Temaerne for gruppen kan være mange. Her er nogle eksempler:

  • Strategi og governance
  • Informationsarkitektur
  • Søgning og findbarhed
  • Analytics
  • Nyheder på intranettet
  • Interne sociale medier
  • Redaktørnetværk
  • Optimeret indhold
  • Brugerundersøgelser og tests
  • Målgrupper og personalisering

Hvorfor er du medlem af netværket?

IntraTeams medlemsstafet

Mød netværkets nye og mangeårige medlemmer gennem medlemsstafetten.

Kommende arrangementer

Guldmedlemmer har gratis adgang til disse arrangementer. Sølvmedlemmer kan deltage gratis i webinars og “medlemmer deler viden” sessioner.

Andre netværksgrupper